piątek, 18 stycznia 2013

Zainspiruj się #5

Witajcie w piątkowy wieczór! Czas na nowe wyzwanie i nowe twórcze inspiracje.
Dzisiaj chciałam Was zaprosić do interpretacji tego zdjęcia(źródło):


Mam nadzieję, że spodoba się Wam ono tak samo jak mi - 
i że stanie się źródłem inspiracji. 


---

W tym wyzwaniu gościnnie wzięły udział:

Macarena


Magda z Papierowego Pokoju



oraz Dwie Lewe Rączki :)


Bardzo Wam dziękujemy za inspiracje!

Wyzwaniowe prace stworzyło też nasze DT:

Alexandra


Franiowa


Ki


Konstancja



Mały Os


Sylka



I na koniec ja, czyli Zuzanka ;)


Po takiej dawce inspiracji z tym większą ciekawością 
czekamy na to, co uda Wam się wyczarować. 
A czekamy przez dwa tygodnie, czyli do 31. stycznia.







9 komentarzy:

  1. oooch, butami to ja zawsze i wszędzie mogę się zainspirować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi :) pomysł już mam ale nie wiem czy moja najmłodsza latorośl będzie chciała współpracować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace, a wianek mnie zupełnie oczarował, jest niesamowity! Pudełko, scrap, ozdoba z materiału, kartki... jak różnie można ująć temat.
    Dziękuję raz jeszcze za gościnę na blogu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne kolory i akurat sie nosze z pomyslem na cos co by pasowalo, mam nadzieje ze sie wyrobie miedzy egzaminami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heheh... mogę wysłać zdjęcie z mojego ślubu?? kolory idealnie wpasowane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace i super wyzwanie:), bardzo lubię taką paletę kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pastelowo, niezwykłe prace! Kolia kwiatowa - przepiękna! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Heya i am for the fіrst time here. I cаme aсross thiѕ
    bοard and Ι finԁ It truly useful & it hеlpеd me out a lot.
    I hope to give somеthіng baсk and help οthеrѕ like you аided me.


    Hеre іѕ mу page; diy hcg

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...