środa, 1 kwietnia 2015

Urodzinowe Wyzwanie Specjalne

Witajcie,

Część z Was na pewno pamięta, że za kilkanaście dni nasz blog będzie obchodził 3 urodziny. Z tej okazji chciałybyśmy zaprosić Was do zabawy w nietypowym wyzwaniu. Tym razem postanowiłyśmy, że inspirację czerpać będziemy z naszego... nowego logo! :)



Czekamy zatem na Wasze prace, które nawiązują do loga PC w jakikolwiek sposób. Aby zabawa była jeszcze lepsza, postanowiłyśmy, iż tym razem to my przygotujemy dla Was nagrody! Tym samym nasze prace przykładowe powędrują do zwycięzców wyzwania! Zobaczcie, co przygotował nasz zespół (czyli co można wygrać tym razem :)).


EmiLia przygotowała bransoletkę, która nawiązuje do klimatów marynistycznych:



Ivy stworzyła folderek na płytę CD ze zdjęciami:



Joanka uszyła portfelik/mini kosmetyczkę na babskie drobiazgi w kolorach logo:



Rudolph stworzyła marynistyczną szkatułkę na wakacyjne skarby z Pomorza :)



A ja z rozpędu przygotowałam dwa iście morskie wisiory...


... z których jeden jest do wygrania w tym wyzwaniu!


Dla przypomnienia zasady wyzwania:
1. Na wyzwanie przygotowujemy prace nowe, nie publikowane przed dniem rozpoczęcia wyzwania.
2. Prace powinny być podlinkowane za pomocą "żaby" (podajemy link do posta z pracą na wyzwanie, nie do całego bloga).
3. Umieszczamy banerek wyzwania na blogu, wraz z aktywnym linkiem do wyzwaniowego posta.
4. Na przygotowanie prac macie czas do 30 kwietnia 2015.

UWAGA! Cenimy Waszą pracę, twórcze zaangażowanie i chęć podzielenia się z nami swoim rękodziełem. Dlatego nie usuwamy z listy zgłoszeń prac, które nie spełniają wyzwaniowych wymagań. Jednak zaznaczamy, iż przygotowane niezgodnie z wytycznymi prace nie będą brane pod uwagę przy głosowaniu ani przy przydzielaniu ewentualnych nagród. Bardzo prosimy więc o zwrócenie na to uwagi.

Zapraszam Was serdecznie do zabawy,


4 komentarze:

  1. aaaaa, a własnie miałam zrobić coś w morskim klimacie :) Chyba dziś robocza noc przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Mamy nadzieję, że noc była owocna ;)))

      Usuń
    2. Sen mnie dopadł, nie udało się uciec ;-) ale coś już się zaczyna rodzić :)

      Usuń
  2. no to ja też podjęłam wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...