niedziela, 1 listopada 2015

Październikowe inspiracje

Witajcie w Październikowych inspiracjach.
Jesień rozpieszcza nas nie tylko pogodą, ale pokazuje przepiękne swoje barwy, które Wy wykorzystujecie w swoich pracach.
Zapraszam do obejrzenia co mnie w tym miesiącu u Was zachwyciło.



  Edyta Rybczyńska.    i  jej niepowtarzalne bransoletki


Joanna bardzo romantycznie




 Anai  Mega asamblaż z drobiazgami ;)




Chciałam Wam pokazać z bliska pomysł na nie banalną karteczkę


ScrapMan  Świątecznie



 Mirella niesamowita szkatułka z zębatkami



Agnieszka-Aboku wykonała hallowenową karteczkę




Gosia na pastelowo



Karmeleiro  blejtram w barwach jesiennych



 Sylka przygotowała cudowną karteczkę



 I tak na sam koniec śmieszne i potworne gacie od mana.j


Tym miłym akcentem pozdrawiam inspirująco i zapraszam do udziału w naszych nowych wyzwaniach




6 komentarzy:

  1. Miło mi znaleźć się w tak wspaniałym gronie inspirujących :) Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to niespodzianka :) Dziękuję i pozdrawiam ciepło, jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:)
    Chciałam jednak zaznaczyć nieśmiało, że moja praca nie jest karteczką :)
    To mixed-mediowa praca na niedużym płótnie malarskim - tzw. asamblaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Już nanoszę poprawki. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Miło mi za wyróżnienie mojego strasznego kompleciku :) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam wszystkich zaglądających.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, że się tu znalazłam :). ...a w wyzwaniu chętnie wezmę udział ! ...coś już mi chodzi po głowie... ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...