wtorek, 5 kwietnia 2016

Nowa osoba w DT :)

Witajcie,

Nasze DT Call zakończyło się już jakiś czas temu, najwyższa pora więc przedstawić Wam naszą nową projektantkę! Od początku kwietnia do naszego zespołu dołączyła Kathinna!



Przeczytajcie co napisała nam na swój temat:

Mam na imię Kasia, od prawie 5 lat mieszkam w Gdyni.
Swoją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam od koralików na druciki, potem wciągnął mnie beading... I na tym oczywiście się nie skończyło, bo jak już człowiek zacznie, to musi inaczej się udusi! Przyszedł więc czas na decoupage i ozdabianie mebli.
Próbowałam się z robieniem kartek, spełniłam marzenie o nauczeniu się frywolitki. Czasem też coś sutaszuję. Najnowszą i chyba największą moją miłością jest ozdabianie ciasteczek/pierniczków lukrem królewskim i pewnie tym najczęściej będę inspirowała :) Słodkie, wciągające i jeszcze mało znane rękodzieło w Polsce.

Dotychczasowe prace Kathinny możecie zobaczyć w kilku miejscach, prowadzi między innymi dwa blogi: Wyplatane Opowieści i Wypiekane opowieści.

A już niedługo jej wytwory pojawią się także u nas jako prace przykładowe do kolejnych wyzwań :)

Pozdrawiam Was ciepło i wiosennie,

2 komentarze:

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...